• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Trygg kredit upplysning

Markus

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
19 Mars 2018
Meddelanden
605
Mottagna reaktioner
167
Poäng
347
Nej dom ringer inte. Har aldrig ringt min iaf.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jazzyfizzle

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
2 November 2018
Meddelanden
144
Mottagna reaktioner
48
Poäng
147
Sökte precis lån hos dom. Fick beviljat 20.000 kr. Pengarna kom in på kontot efter 10 min. Inget samtal ens. Supersmabba var dom. O månadskostnad 1088 !!!!?? Galet bra.
 

Jazzyfizzle

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
2 November 2018
Meddelanden
144
Mottagna reaktioner
48
Poäng
147
Skickade även mail och frågade om domtö tar uc. Fick svar att dom endast tar Bisnode. Skulle dom sedan ta uc så kan man alltid skicka in ett klagomål till UC och till tryggkredit där man printar mailet man fått av dom där dom skriver Bisnode
 
G

Groda

Gäst
Poäng: 0
Ok då får jag nog vänta ut några ff har 17 st nu . Men dom flesta är gamla . Hade du några färska ff
 
S

Smsaren

Gäst
Poäng: 0
Sökte precis lån hos dom. Fick beviljat 20.000 kr. Pengarna kom in på kontot efter 10 min. Inget samtal ens. Supersmabba var dom. O månadskostnad 1088 !!!!?? Galet bra.
Tar de instantor eller får man krediten utan djup granskning i ens ekonomi och transaktioner tex instantor
 

Jazzyfizzle

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
2 November 2018
Meddelanden
144
Mottagna reaktioner
48
Poäng
147
Vet inte vad instantor är. Dom tog en bisnode endast. Gick förvånansvärt smidigt och fort att få in pengarna på kontot
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 635
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Jag gillar Tryggkredit. Snabba utbetalningar och en smidig hemsida. Förutom det lilla faktum att de tar en bisnode-upplysning vid varje uttag...
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp